Nu har han vaknat

Ja inte nu utan för ett bra tag sedan.
Lite segt här i huset idag.

Gårdagens eftermiddag blev en upplevelse.
Innan vi kom iväg från dagishämtning hade vi nästa gett upp hoppet att ta med dom på äventyr.

Allt skulle vara på ett speciellt sätt och Livia trodde nog att hon skulle sluta där.
Hon tömde alla saker hon hade i sina lådor och kånkandes på barn och packning kom vi till slut in i bilen.
Alfon Åbergs pappa kan inte ha haft det lätt: Ska bara........

När vi väl landade i Slöjdsalen på sambons jobb började jag fundera på vad jag gett mig in på



Först av allt blev det sågningsträning.



Agust tog det säkra för det osäkra och satt på skyddsutrutning



Jag kopplade med mina falkögon och tackade min skelning att jag kunde hålla koll åt flera håll



Livia passade på att tillverka en kärleksförklaring till sin kille Hugo

Medans färgen torkade blev det "Klas Klättermus" för hela slanten
Mina nerver låg utanpå men det gjorde inte ungarnas.
Deras ide är att ju högre ju bättre



Stor klättermus



Liten klättermus.

Kan det vara åldern som tar ut sin rätt?
Hade nästan glömt bort att vi var bortbjudna.
Jag lämnade festen klockan åtta och halv tio sov jag.
Sambon som är mer vältränad dök upp hemma någon gång runt spöktimmen.

Dags att ta en tupplur.
Får se om vi besöker någon brasa ikväll.
Vill vi så kan vi stå på balkongen och titta.
En av brasorna ligger 300 meter härifrån
#1 - - Shamrock:

Vad härligt att ha en hel slöjdsal för sig själv

#2 - - Pernilla:

Vilken dag :)

Kramar

#3 - - Birgitta:

Jösses. Jag hade nog också haft hjärtat i halsgropen med sågar i händerna på småttingar. Oj oj oj.

Tänker inte gå på majbrasa. Den är i stadsparken, och invationen med fulla ungdomar, tusentals såna, hindrar mig. Vi håller oss hemma mischa och jag.

Trevlig valborg!

#4 - - Yvonne:

Som mamma så har man ögon i nacken också.Iaf så trodde våra pågar det....Ja du skulle bo närmare! Ha en bra kväll! Kram! ♥