Året som gott

Året som gott tänker jag inte skriva om
Det har varit och jag vänder upp ett nytt blad i min almanacka som är precis ny
Det här året ska jag gå in i utan större förväntningar
Året ska få bli vad det blir.

Skulle det inte bli så får jag ta det i slutet av det år vi nu går in i.
Varje årsskifte har jag lika svårt för att skriva rätt årtal
Det tar några veckor men sen är jag igång.

Nyårslöften då?
Vilka löften, vad är det?
Det får bli min syn på det hela i år.
Om jag inte lovar något så behöver jag inte ha samvetskval för att jag bryter dom
För det gör jag alltid



Nu önskar jag er alla ett riktigt Gott Slut och ett Gott Nytt år

Ps. Undrar ni hur det gick hos veterinären.
Min doktor på medicin tog hand om mig
Cellgifterna som jag ätit ett år hade troligtvis ställt till det.
Nu blir det 14 dagars uppehåll och starka värktabletter.
Därefter testar jag igen
Går det inte då så får han finna på nya råd.
Så skönt att inte ha så ont men vinet till mogondagens middag frös inne.
Skulle se ut det med den blandningen för då finns viss risk för balkongdans vid 12 slaget
#1 - - Stattinskan:

Lisbeth - jag vill tacka för alla inlägg du har delat med dig av och önska dig och familjen ett riktigt GOTT NYTT ÅR!

Kram

#2 - - Stina:

Önskar dig ett gott slut men ett godare nytt!



Gott Nytt År!



Kram

#3 - - Malin:

Skönt att han hjälpte dig, hoppas det blir bättre nu. Gott Nytt År min goa vän!

Kramar

#4 - - zoega59:

Nästa år får bli vad det blir för mig, har inga förhoppningar eller förväntningar, speciellt som jag har haft 2 dåliga år på raken



mvh

#5 - - Gunnel:

Hoppas 2012 blir ett bra år för dig. Kram

#6 - - Anonym:

Kikar in och önskar dig ett Gott Nytt År ! hoppas det nya blir bättre för dig ..och att du mår bättre ...såklart att du gör...tankens kraft ...rätt att lämna det gamla bakom sig ...ha det nu skönt ..nyårskramar till dig ...jeanette.kallebodalantliv

#7 - - maria:

Ett Gott Slut och Ett Gott Nytt År Fina Du <3



Massor av kärlek och glädje 2012 !

Kramar Maria

#8 - - cathrin:

Vi är rätt nya för varandra men du gör lite som kungen och "vänder blad". Jag har ju inte följt din blogg tidigare men jag förstår att du kämpat/kämpar mot sjukdom. Önskar dig en trevlig balkongdans och ett nytt kravlöst år!

#9 - - Cici:

Allt gott önskar jag dig inför det nya året!



Vad är ett glas vin mot dagar utan smärta. Jag hoppas att veterinären även i fortsättning sköter om dig ordentligt så att dina bloggföljare även kommande år får följa dina öden och äventyr som du på ditt humoristiska sätt låter oss ta del av.