Elektronikfria dagar

Tv finns, mobilt bredband finns och mp3 spelare finns.
Jag tänker inte använda någon av dom.

Jag ska ligga i skuggan med katten Ester och spana på fåglar.
Jag ska doppa mig i sjön när jag blir varm
Jag ska plocka blommor och sätta fram i en fin vas på spetsduken
Jag ska äta när jag känner för det
Jag ska vara i paradiset tills på lördag.

På lördag gör vi en kort tripp hem över natten.
Vi ska på 75-års middag.
Då kan jag äntligen få träffa dottern en stund.



Gör som positivspelaren i Sundsvalls centrum
Honnör och på återseende på söndag
#1 - - Gökboet:

I paradiset.... det låter verkligen ljuvligt! Ta hand om dig.

#2 - - Birgitta:

Det låter som om du äntligen fått ro att koppla av. Det låter jätteskönt. Själv har jag lite planer att slipa trösklar etc. Men inte idag. Första semesterveckan är det, och jag tänker baaaaara vara slö och vila och lösa korsord, kanske plocka undan lite (det behövs!).

Kramis

#3 - - Yvonne:

Hoppas du får det jätte-jätteskönt!

Kram

#4 - - Soldansare:

Ha det underbart!

#5 - - Pernilla:

Vad underbart! :)

#6 - - Camilla:

Det låter som en fantastisk inställning och jag skulle kopierat av den omgående om det inte vore för att jag inte är ledig - än!

Men när jag väl blir ledig, då jäklar ska jag också bara ta det lugnt.

Sköt om dig och må så gott

Kram

#7 - - Viktkamp:

Så skönt =) bara njuuut!! Kram

#8 - - Stattinskan:

Du gör helt rätt och det gör JAG honnör för :-) Njut, vila och "va"

Syns och hörs senare :-)

#9 - - sladdertackan:

Nämen, finns det fortfarande positivspelare?!



Blomman du frågade om är pytteliten, det är ungefär samma storlek som mossa. Har ingen aning om vad den heter.

#10 - - Annaa M:

Men jag ska erkänna att jag är lite rädd för positivhalare. Nästan lika illa som clowner. Och onda dvärgar. Det senare för att jag känner en positivhalare och en ond dvärg.