Intelligensen ska bort

I morgon kl 8.30 försvinner en del av min smarthet och en del av den kunskap jag har
I vår familj har det varit ett stående skämt att driva om de knölar jag har på huvudet.

Mitt i håret sticker dom upp som svampar.
Tar jag bort två så kommer det nya efter ett tag
Jag har själv myntat yttrycket: Där inne finns intelligensen. Jag har så mycket så nu trycker den utåt.

Just nu har jag 4 stycken och imorgon får dom akta sig för då kommer farbror doktorn med skalpellen


#1 - - Cici:

Nämen nu får du berätta mer. Knölar som sticker upp, hur kan det vara. Du låter inte det minsta ängslig,men jag undrar i alla fall.

#2 - - Stattinskan:

Men fy! Är det någon slags tumörer eller vad?

Håller tummarna för att det går bra och att intelligensen är i behåll när du kommer hem ;-)

Kram

#3 - - Annaa M:

När jag var liten, 3-4 kanske, hade jag en tung svordomsperiod. Föräldrarna försökte hota bort den genom att varna för att det skulle växa ut horn i pannan om jag fortsatte så där. Det bet faktiskt, jag låg och klämde på pannan varje kväll ett tag för att känna om det var för sent. Du tror inte det kan vara något sådant som hänger i? Flitigt svärande i barndomen som satt sina spår?

#4 - - Lizaloop:

Ja vadå knölar, vad är det för något då??

#5 - - Susanne:

Haha ja jag skrev lite lustigt där ser jag... Tänker hälften och skriver hälften när inte armen hänger med... Och tydligen inte huvudet heller denna gången... ;) Här är soligt och varmt så det kan bara bli bra... Hoppas även att du får det!



Tur att det inte är horn som växer ut i alla fall... ;)

#6 - - Syrran:

Lycka till i morgon! Har själv varit hos vc idag, jag har ett födelsemärke som vuxit och blivt missfärgat, så den 13/6 ska dom ta bort det och ta prov. Jag har semester den här veckan, det är jätte--skönt, känner mig slut, fasst det vore ju bättre om solen sken och det blev varmare. Många stora kramar från lilla mig!