Ödleskinn

Mina händer ser ut som om de hade ödleskinn.
Torra, skynkliga och stela i rörelserna.



Vilka dagar det varit.
Efter så många år av tid då jag inte kunnat vara med har jag överöst av social samvaro i tre dagar.
Jag kom inte ens ihåg att det var så här att vara mitt i livet.
Det är lite som att födas på nytt

När jag kommit hem har jag varit dödstrött och musklerna har värkt.
I stället för att lägga mig och vila har jag väntat ut det onda och tänk det fungerade.
Jag hämtade igen mig på några timmar.
Jippi mera städning åt folket.

När jag pratade med sonen i morse så sa jag att klockan 15.00 ska vi vara klara.
Vet ni vad 15.10 låste han dörren och det var fixat.
En sak vet jag  att städa ska jag inte göra i morgon.

Satt och tänkte på vilka tråkiga inlägg det blivit sista dagarna
Finns det verkligen någon som är intresserad av min städning?
Hur var det nu då?
Jo jag bloggar för att jag tycker det är kul
Jag läser andras bloggar för att jag tycker om att läsa dem
Alltså spelar det ingen roll att de blivit lite tråkigt på slutet.

Dags att hoppa in i duschen man vet aldrig kanske kanske kan det bli en pytteliten pubsväng i kväll

#1 - - Annika:

Jag hoppas verkligen att du får en trevlig kväll oavsett om det blir puben eller inte. Kramen på dig.

#2 - - Gunnel:

När man skriver så positivt om städning som du gör, så är det absolut läsvärt. Kram

#3 - - Annika:

En pubsväng är du verkligen värd efter all denna städning. Ha en fin kväll. Kram

#4 - - Mita:

Du skriver så positivt om städning att man nästan kan tro det är roligt,hehe...

Hoppas du sitter och gottar dig på puben ikväll nu..

Kramen på dig*

#5 - - Ama de casa:

En pytteliten pubsväng är aldrig fel :-)

#6 - - Yvonne:

Jag är inte intresserad av din städning på det visset om det blir rent, utan över att du mår så bra,så att du kan städa.Svar:Kanske för att du och katten kan besämma ihop.Eller att katten får dej att tro att det är du som bestämmer.Kram!

#7 - - carina:

Hoppas du hade en bra kväll igår, blev det pubsväng eller?

Ha en fin dag i solen!

Kramen på dig♥