Varm känsla i hela kroppen

Sitter här med en varm känsla i hela kroppen
Förra julen sa jag och sambon att det här var sista julen som vi skulle fira på hemmaplan
 
Vilken tur att vi inte åkte iväg
I går kväll samlade vi åter ihop våra barn och barnbarn för den traditionella julmiddagen
Vi har förmånen att ha en takvåning i huset som vi kan boka
 
 
Så fint och lyckat det blev
Jag längtar redan till nästa jul
Våra barn har en förmåga att sprida glädje och värme runt sig
Den kommer jag att leva på länge
Visst är jag trött men vad gör väl det.
Nu siktar på jag på vecka 3 då jag ska ha en långsittning med en av mina doktorer.
Vi ska fundera ut om det finns något att göra för att göra vardagen jämnare för mig
 
Men vad gör väl det en dag som denna
 
 
Säger bara mums
 
 
Tänk att det är så gott med julmat
 
 
I år gick vi ifrån traditionen med den röda tomten
Sambon delade ut klapparna som tomte a la 2012
Kan det bli den nya trenden?
 
Nu önskar jag ee alla en GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR
Var rädd om er och varandra
#1 - - Gunnel:

En sådan trevlig fest med tomte och allt. Jag önskar dig och de dina en God Jul.

#2 - - Inger Maryissa:

Verkar som ni haft det mycket trevlig
Önskar dig också en God Jul och Gott Nytt År

#3 - - Gitsan:

Hej! Hittade hit av en slump. Vilken trevlig jul ni verkar ha haft det och vilken fin utsikt från takvåningen!
Läste igenom några inlägg du skrivit och förstår att du har det jobbigt. Hoppas ni kommer fram till en bra lösning hos doktorn.

#4 - - Soldansare:

Vad mysigt det såg ut!
God fortsättning på dig!

#5 - - Emma:

Tack åter igen. Kvällen var hellyckad! :)

#6 - - Annika :

En riktigt gott slut och ett gott nytt år till dig. Det kommer att bli ett bra år det är jag säker på. Kram.