Tack

Vill sända några ord och ett stort tack till er alla för de fina och uppmuntrande ord jag fått.
När livet hamnar upp och ner behövs det människor som man känner bryr sig om hur man mår.
Jag skriver ofta här i bloggen om vad lite man vet om morgondagen och att det därför är viktigt att se sina nära och kära.
Livet är ibland obarmhärtigt
Den här gången var livet "snällt" mot mig.
Jag och de mina fick behålla en person som är oss nära.
När livet är så tufft att leva så man inte vet vart man ska ta vägen försöker man ibland lösa det på en väg som jag önskar att ingen av er behöver vara med om.
Nu gick det så bra som det kan.
 
Vi har alla stannat till funderat och läker oss tillsammans.
Jag för min del får hjälp
Går allt som det ska så borde jag vara människa igen efter 6 veckor.
 
Fortsätt att se varandra, lyssna och bry er om.
Gör det hellre en gång för mycket än en gång för lite
Ibland räcker det inte men då har man i alla fall försökt
 
Kramar till er alla och som sist jag skrev: Jag vet inte när nästa inlägg kommer men jag kommer tillbaks det vet jag nu
#1 - - Gunnel:

Vad glad jag blev när jag såg att du skrivit igen. Du får ha det så bra du bara kan. Kram

#2 - - Mickis:

Hoppas ni alla snart mår bättre och att ni får ordning på allt och kan leva livet igen....
"stor kram"❤

#3 - - Cici:

En lättnad att höra av dig efter din långa tystnad och att det verkar ha gått bra? Hur blir det med er englandsresa nu?

#4 - - Mita:

Jag kan ha mina aningar om vad som hänt hos er.Fruktansvärt när det går åt andra hållet och ingen hjälp finns att få,och ingen kan förstå hur det kan hända.
Så tacksamt när det ändå fanns en räddning, och visst borde vi bry oss om mer än vi gör många gånger....så svårt borde det inte vara,
Sköt om dig vännen.
Varma kramar♥

#5 - - mariellejohnsson:

Tusen driljoner kramar igen!

#6 - - Pernilla:

Sänder över massa kärlek till Er <3

#7 - - Soldansare:

Vad skönt att det gått "så bra det kunde gå". Ta hand om er!

#8 - - envingad:

Så skönt att se att du skrivt några rader..Tittar ju in mest varje dag. Skönt att allt har gått bra för er. Skickar dig healande och livgivande kramar till dig ♥

#9 - - ♥ Carina ♥:

Det känns skönt att läsa att du skriver att "det gick så bra som det kan"
Varma styrkekramar till dig!