Bo bomp

Precis så låter det när flygplanet sätter ner hjulen på landningsbanan
Jag har satt ner dem nu
i dag känns lyckokänslan igen
Är så oerhört tacksam för den sommar som varit
Namnet på den är SUPER
 
I går på stan blev det spaning efter ny baddräkt.
Min svarta har tappat färgen i sommar
Jag hittade en men hann inte prova för jag hade en tid på sjukhuset att passa
Planen är att nu ska det bli vattenträning minst två gånger i veckan
Har dragit på det ett år men inser att jag älskar vatten så den formen av träning borde passa mig
Allt föll på plats på söndagen när vi tillbringade dagen i poolen med Livia och Agust
 
 
Lite lite mindre roligt var besöket på urologen
I går gick jag inte igenom besiktningen så nu måste jag åka dit var 14:e dag
Jag ska nog få till det med
Inte lätt att hålla igång under sommaren för det är ont om toaletter på badstränder och klippor
 
I dag väntar frissan på mig
Ingen färg den här gången
Har bytt färg under sommaren på ett naturligt sätt
Känner mig rätt så blond
Ska passa på att testa om det stämmer det här som sägs om blondiner
#1 - - Gunilla:

Låter härligt det där ! fortsätt njuta :)

#2 - - Beppan:

Så mycket bad att baddräkten behöver pensioneras. Och jag som inte badat en enda gång... Får ta igen det nästa sommar.
Härlig läsning f ö - andas optimism :-)

#3 - - Viola:

Jag förstår precis hur du känner dig när du säger - jag är lycklig. Lycka är ju att vara nöjd med tillvaron,acceptera vissa saker och känna att livet trots en del besvär och tråkigheter - verkligen är härligt.
Min mor var en duktig sångare och hon sjöng ofta när hon städade eller satt vid symaskinen. "Räkna de lyckliga stunderna blott och glöm dem som sorger dig ger" - en strof jag kommer ihåg. Bra om man kan leva därefter.
Jag har också köpt ny baddräkt och den ska tåla klorvatten. Här ska det också bli vattengympa.
Ha det bra.
Kram Viola