Jag kunde

Det blev en telefon till mig och en till sonen som plåster på såren
Lyckades också få med mig två påsar med inredning från Boom.
Ska visa inköpen när jag får tid till att fotografera.
För egen tid den är det ont om
 
Startade dagen idag med att skjutsa upp sonen på sjukhuset för hans doktor ringde och ville ha en träff
 
 
 
Provsvaren visade att det är någon form av giftstruma
Apoteksbesök och vad jag trodde en lugn dag
 
Insåg att jag behövdes som hjälp hemma hos sonen
Det som skulle ha gjorts här hemma gjorde jag där.
Vad då? Jo städade
Han har inte berättat hur dålig han varit sista tre veckorna
Ingenting var gjort där hemma
 
I kväll körde det igång igen
Jag fick åter åka in med honom på akuten
Hjärtat hålls i bra takt med betablockerarna men nu svullnade halsen
Han fick inte ner ens en tugga av maten
Vi får se om han får åka hem eller stanna kvar den här gången
Det är som ett lotteri
Tanken var att han skulle äta medicin hemma och starta stora utredningen om 2 veckor
 
Det löser sig säkert
I morgon har vi planerat att åka ut till den äldsta sonen och fira lysnatten
Får hoppas att det blir av
#1 - - sladdertackan:

Oj, så tråkigt ... Hoppas han blir bätte!

#2 - - millan:

Lotteri ja......hoppas han nu får rätt hjälp!

#3 - - TantGlad:

Jättetråkigt och jag hoppas han blir bättre.
Ha en fin söndag nu!
Kram

#4 - - mickis:

Det var giftstruma jag fick oxå när jag var 18-år & sedan opererades....

SKÖNT trots allt att ni äntligen vet vad det är & vet att man kan bli bättre :-)

Vad snäll du är som fixade åt honom... det är ju det vi mammor gör bäst ;-)

Kram