Kalas

I dag har vi kalasat och firat mitt barnbarn Agust som fyller 5 år
 
 
Välplanerat att skaffa barn som föds på sommaren
Det är något visst med att fira ute på gräsmattan hos hans momor och morfar
 
 
Som vanligt blir det jag som blir lekledaren
I dag hade ungarna beställt en cikuslek
Jag fick rollen av presentatör och jonglör
 
 
Barnens föräldrar var med ett tag sedan åkte de vidare till ett bröllop
 
 
När klockan närmade sig 17.30 åkte jag också vidare
Det märks att åren går
Lekarna tar på krafterna mer och mer men jag tänker aldrig sluta
I värsta fall så kryper jag fram
#1 - - Mickis:

Vilket mysigt kalas :-)
Roligt!

Måste säga att det vet ett stiligt par som smet iväg på Bröllopet :-)

Härligt att du tar tag i lekandet :-D
Kram

#2 - - Yvonne:

Det är tufft att vara lekledare och cirkusdirektör. Snyggt par som smet iväg till bröllopet.kram

#3 - - catrhin:

Måste vara jättekul att ha barnbarn. Det saknar jag vrekligen. Tror jag ska leasa några barn för att leka är faktiskt jättekul (även om man inte orkar som förr).

#4 - - Gunnel :

Vilken bra idé att krypa fram när man inte orkar lika mycket längre. Det ska jag komma ihåg.