Bästa dagen på länge

I dag har jag njutit av livet
För varje dag som går får jag lättare och lättare för att se mig själv som en frisk person
 
Tyvärr för sambon så är han billös just nu
Jag kör så mycket jag kan och jag njuter av känslan
Det är som när jag just tog körkort
Jag har ju testat då och då under sista åren men det har stannat vid test för det har inte känts 100%
 
I dag tog jag med mig Cicci min dotter på en shopping runda till Birsta city
Vi hamnade på Skopunkten och blev kvar mer än timme
Jag njöt av att gå runt och se och prova utan att känna av stress eller vacklande ben

Det blev till sist ett inköp
 
 
Inte bara ett utan två. Fast bilden är lite missvisande.
Modellen är samma men min är i skinn och har perforeringar på ovansidan
 
 
Eftersom solen värmde så gott så köpte vi med oss sallad och bryggde kaffe som vi njöt av på takterassen
 
 
 
Mitt ansikte bränner av solen och det känns som livet leker igen
 
#1 - - Med Lenas egna ord:

Vilken fin dag du haft! Och snygga skor blev det. Men har i Söderhamn har vi mycket mer snö än vad du visar upp. Dubbdäcken ska ju snart av, tyvärr så är inte alla vägar snöfria än.

Förkylda kramar (jag tror inte det smittar här)

#2 - - Cici:

Vilka härliga tomgångar från Sundsvall och vilken härlig utsikt ni har från takterassen. Helt perfekt att äta sin lunch där, förstår jag. Hoppas att du kommer att trivas med skorna, dom ser fina ut.

#3 - - Gunnel:

En trevlig shoppingrunda. Jag önskar dig en riktigt Glad Påsk

#4 - - TantGlad:

Tuff sko.
Ja på Birsta city åker man ofta.
Glad påsk på er!

#5 - - Gunilla:

Vad himla glad jag blir att läsa din blogg idag !! ha en fortsatt fin påskhelg !

#6 - - Soldansare:

Låter ju härligt!
Glad påsk på dig!

#7 - - Yvonne:

Vilken härlig dag du har haft ,och snygga tuffa skor...Det är superbra med petflaskan inget söl!! Kram!

#8 - - ansepanse:

vad härligt det låter :) jag blir också glad då, jättefina skor men vad mycket snö du har
GLAD PÅSK
kramar

#9 - - Angelica:

Glad påsk..

#10 - - envingad:

Snygga skor och det låter helt underbart att höra dig njuta av tillvaron.
Önskar dig en fortsatt fin påskhelg
Kramisar

#11 - - Beppan:

Härlig läsning!! Kul med vårskoinköp - och så lunch på det på takterassen..... Vilken utsikt! Och vilket underbart väder!
Glad Påsk
Kram