Körförbud

Jag som hade trimmat kvasten och bytt olja inför resan på skärtorsdagen
Både jag och katten blev så besvikna när vi fick körförbud
 
Mitt i livet som jag är så sa farbror doktorn att stopp nu får du allt se till att fixa avgasröret innan du åker.
Jag hade då inte i min vildaste fanatsi trott att det skulle gå så här när jag gjorde det jag trodde var ett rutinbesök på urologen.
Det visade sig efter flera timmars undersökning att min immunförsvarssjukdom ställt till det på nytt
Inte nog med att levern är angripen nu var det urinvägar och blåsa som fått sig en sväng
Det har bildats bindväv som gör det svårt att gå på toaletten på vanligt vis.
 
Det kom som en överraskning att det var så illa.
Först grät jag bara men nu har jag landat och inte ska det här få ändra i mitt sä'tt att leva.
Jag har ju precis börjat om
Jag griper tag i ett halmstrå och hoppas på någon av de två operationerna som kanske kan genomföras.
Gör man inget kommer njurarna att bli förstörda.
 
Jag valde att lyda rådet och inte åka ut på kvasten
I dag blev det en drop in middag för alla våra som barn som hade tid och lust
Sambon gjorde sin omtyckta pizza
 
 
Oberserva att jag inte kan windows 8 än. Bilderna gör som de vill men pizza var lika god vilken ledd den än hamnar på.
 
I morgon fyller jag år.
Jag har fått en shoppingdag av min sambo
Vi ska åka till Birsta city och jag får gå lös i affärerna och han går efter med plånboken
Hoppas att det inte blir som det brukar
När jag kan shoppa fritt så hittar jag inget
Jag har bestämt mig för att bara handla saker till mig.
Inte en enda slev, duk eller kaffebryggare ska det bli
#1 - - Med Lenas egna ord:

Jag trodde att det räckte för dig, så fel man kan ha! Men hoppas att op hjälper dig och att det sker snabbt.

Grattis i förskott och köp nåt snyggt!!

(Behöver hela login till Virvelvind, har glömt hur det var och saknar dina tankar)

Förkylda kramar som inte smittas, vad jag vet....

#2 - - Soldansare:

Grattis och njut av din shoppingdag!
Du får då ta nya tag gång på gång, du. Hoppas att det går bra med operationen.
Kram!

#3 - - Inger Maryissa:

Kan tänka mig det var ett jobbigt besked du fick av läkaren
och hoppas verkligen att de operationer du kommer att få gör att det blir bättre
men jobbigt med operationer också...
Och stort GRATTIS i förskott på din födelsedag
och hoppas du får en riktigt trevlig dag
kram

#4 - - Annika:

Grattis på födelsedagen. Visst är det så att då man bestämt sig för att shoppa då hittar man inget. Hoppas att allt ordnar upp sif för dig. Ha en bra vecka. Kram.

#5 - - Cici:

Grattis i efterskott ohc kul att du fyller nästan på samma dag som jag. 31/3 är min dag och den 30:e är din om jag har förstått det rätt. En trevlig årstid att fylla år på. Däremot kanske inte så kul att fylla allt mer, det kan räcka nu med år. Inte att sluta leva alltså med att räkna åren.
Förstår att det blev deppigt med beskedet du fick och man kan ju tycka att du har fått din bekärda del redan men livet är inte rättvist, inte alls.