Vad hände med tiden?

Sist jag skrev var i onsdags och då var jag på väg ut till Birsta city med en kompis
Jag är inte kvar där fast det känns nästan som så
Vi hamnade på en riktig shoppingrunda
 
Våra kaffekoppar hade tagit slut
De var kantstötta och fula
Jag har letat en längre tid men har inte hittat några
Det var en så kallad kris
Jag måste handla
Jag fick med mig några raringar hem och under alla under sambon gillar dem
Vi brukar ha helt olika smak i form och färg
För min del får de inte vara så tjocka och inte för tunga att lyfta
Det blev den här med det lämpliga namnet, ungdom
 
Nu har jag så många så nu får de bli kantstötta bäst de vill
Det händer lite då och då för jag är en vild diskare
Fort ska det gå
 
Större delen av veckan har jag använt till att leta en parkas.
Det går inte så bra som jag tänkt mig
Jag har hittat några stycken men det verkar som det är många i Sundsvall som har samma storlek som mig
Jag fastnade extra mycket för en modell
Tyvärr fanns den bara i vitt
Jag har hål i hakan så den färgen kan jag glömma
Mitt smakråd försökte peppa mig att köpa den ändå
Inga problem sa hon: Det finns Vanish
Ha, då har hon inte sett mina fläckar.
 
Resten av veckan har gått till att vara förkyld
Alla i släkten ligger däckade.
Lika bra att göra undan innan jul
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Gunnel :

Om det vore så väl att man var fri för förkylningen efter jul om man fick den nu i stället. Vanish vet jag inte om jag tror på. Det tar inte bort de fläckar jag har på mina kläder och det är helt vanliga fläckar. Då tycker jag galltvål är bättre. Kram

#2 - - mickis:

Jag har oxå hål i hakan och förståt bad menar med att vitt inte är din färg...
Visst Vanish är görbra, men inte så bra att jag skulle chansa att köpa en vit jacka... svart är en bra färg ;-)

Kaffekopparna/muggarna var gör snygga :-)
Ha en skön söndag!
Kram

#3 - - sladdertackan:

Riktigt snygga koppar. Jag använder inte kaffekoppar utan hellre muggar!

#4 - - Soldansare:

En vit parkas skulle jag nog klara av att hålla ren i cirka tre minuter. :) Inte tycker jag att Vanish fungerar något vidare heller. Hoppas att du hittar någon i en annan fin färg.

#5 - - Gunilla:

Trevligt med lite nytt i skåpen :)

#6 - - cathrin:

Jättefräcka koppar, jag skulle vilja ha dom fast jag inte ens dricker kaffe. En härlig parkas att gosa in sig i vore inte heller så dumt, jag har tänkt tanken men inte börjat leta ännu. Men vit - nää...

#7 - - cathrin:

Var det som skrev.

#8 - - cathrin:

Funkar inte ändå. blogg.passagen.se/cathrin-