Fel tarm

Inredningstarmen gick på semester
Det finns ju så mycket annat roligt att shoppa
En förkylning skulle inte hindra mig att ta fram plånboken och fylla påsarna
 
Sen många år är Vero moda en av mina favoriter
Det händer att jag går in där och oftast blir det något inköp
Så blev det i onsdags också
Hade tur att hitta en del på galgarna med 50 %
Tanken var att jag skulle valla dottern som ska börja jobba idag efter sin operation
Det behövs någon dag på benen för att jobbet ska fungera
En lunch stod på schemat
Vi insåg båda att hennes krafter inte var de bästa så det fick bli ett korvmål på Ikea
 
Hemma hos oss är det lite tunt med riktigt småfolk för tillfället
En av dotterns kompisar och också nära vän till familjen har fått en liten kille
Vi åkte till babyshoppen för att hitta en present
Himmel så mycket det finns att köpa som jag inte trodde man behövde
 
 
Undrar om babyn kommer att gilla sakerna?
Kul var det i alla fall att gå runt och plocka och titta
 
I går eftermiddag flyttade Cecilia hem till sig
Nu skulle sambon och jag umgås bara vi
Pyttsan
Jag har 39 graders feber och hostar så att lungorna är halvvägs uppe
Det får bli ett samtal till vårdcentralen
Jag har plockat bort mina cellgifter på inrådan av min doktor på medicin
Nackdelen med dem är att det sänker immunförsvaret och de värdefulla blodkropparna som ska hjälpa mig nu är för få
Det löser sig säkert men en sak är klar:
Jag känner mig däckad
 
Några har frågat hur det går för sonen
Under alla under
Det går jättebra med medicinerna
Han är på benen och i går var han med en kompis och spelade biljard
Han var ett enda stort leende
Ok att krafterna inte är de bästa men det kommer
Kan bara säga ett stort tack till doktorn på Ava här på Sundsvalls sjukhus
Äntligen någon som hittade svaret på alla förstörda år
Änglar finns
Det gäller bara att hitta dem
 
 
 
#1 - - Birgitta:

Va jobbigt och vara sjuk. Det verkar som om det alltid är nån som är riktigt sjuk hemma hos dig nuförtiden. Men jätteroligt att det funkat för grabben och att tösen blivit bättre. Men uruselt att du drabbats.

Babyleksakerna var jättesöta. Jag vill också ha babysar i min närhet, men just nu är de lätt räknade. Dvs noll. Men det kommer väl.

Sköt om dig och vila ordentligt
Kram

#2 - - ansepanse:

åh vad skönt att det är så bra med sonen men
attans att du har åkt på en sådan dunderförkylning
jag har liksom inga bebisar runt omkring så jag har inte kollat in bebissaker på länge nu men jag tror säkert att det finns mycket som är fint
styrkekramar och krya på dig nu

#3 - - Mita:

Skönt att sonen mår bättre,jag förstår att han är glad över det och även du såklart.
Jag kan tänka mig att det känns lite tomt nu hemma hos er. ,Men skönt kanske nu om du är så dunderförkyld.Roligare kan man ha....
Babys saker och kläder finns hur mycket som helst av. Man kan gå länge och välja...
Kram vännen och krya på dig♥

#4 - - Gunnel :

Du och din familj är verkligen otursdrabbade när det gäller sjukdom. Hoppas det vänder nu någon gång. Visst finns det mycket att köpa till små barn. Utbudet är så stort så skulle man köpa allt som "behövs" fick man nog ha ett extra förråd till babyns saker. Krya på dig. Kram

#5 - - TantGlad:

Så skönt för sonen. Visst finns det änglar. Både de man inte ser, och såna man ser på riktigt.
Fina babysaker åkso.
Vera Moda har mycket fint för alla.
Ha nu en skön helg på dig!
Kramen.

#6 - - Gunillaa:

Låter som du/ni har det rätt gött !!!

#7 - - mickis:

JÄTTETRIST att du blev sjuk nu när ni väl skulle få rå om varandra du & sambon... Hoppas du kan få hjälp av vc :-)

Vilka fina presenter ni köpte till bebisen :-)

Skönt att dottern flyttat hem & blivit så mycket bättre :-)
UNDERBAR att son ÄNTLIGEN kan börja leva igen efter alla dessa år som han fått lägga livet på is... *glad för hans skull* & GLAD för din skull.. Ditt envetna kämpande gav resultat :-)
Krya på dig!
Kram