Besök av Elvis

Det ni det är inte alla som får besök av Elvis
Den här Elvis sjunger inte men han piper mest hela tiden
Hans husse= min bror är på besök för att uträtta ärenden och jag fick äran att vara med Elvis
 
 
Han är inte så van att vara bortlämnad så med längtansfull blick tittar han ut genom fönstret
 
I dag finns det hopp om att min förkylning är på väg att släppa
Jag chansar på att den ger sig helt till i morgon
Jag har tid hos frissan och det har aldrig varit mer välbehövligt än nu
Har man legat nästan 2 veckor på kudden krävs lite extra för att få ordning på det
 
När jag eller rättare sagt om jag tar mig ner till city ska jag passa på att skaffa en ny morgonrock
Min gamla vita har sett sina bästa dagar
Det har märkts extra mycket nu när jag levt i den varje dag
Hoppas hoppas nu att jag kan gå ifrån mitt svarta eller vita val
Jag är hopplös på att alltid välja svart eller vitt
Önska mig lycka till
#1 - - Marianne:

Jag är också hopplös på svart och vitt, men har börjat handla mer "ärtgrönt" som jag faktiskt passar ganska bra i har jag upptäckt. Jag ska försöka börja välja mer färg i mitt liv ;)

#2 - - Annika:

Lycka till. Här är en till som har en väldigt tråkig färgskala i garderoben.

#3 - - Mickis:

Svart eller vitt det är ju två riktigt klassiska färger :-)
Bad blev det för färg denna gång?
Elvis kanske borde va hos dig lite oftare så blir han Vanbo inte så pipig... Vad är han för ras?

Skönt att du känner dig bättre :-)
Ha en bra onsdag!
Kram ❤️

#4 - - Soldansaren:

Lycka till! Själv har jag en röd. Det kan jag rekommendera. :)