Tvärnit

Nu blev det tvärnit igen
Jag var så taggad att skriva i bloggen varje dag men i lördags blev det tvärnit
Hela veckan har jag legat i feber och en härlig skrällande hosta
Jag har gått mellan toaletten och sängen mer har jag inte orkat
 
I dag har jag träffat doktorn och fått lite instruktioner om hur jag ska sköta mig
Eftersom jag har en sjukdom med sänkt immunförsvar gäller det att stoppa bacillerna snabbt
Man ska inte ropa hej innan det är klart men det känns som om det stoppat upp nu
Sämre har jag inte blivit de sista dygnet så vad vet man
 
Jag vilar vidare och kommer tillbaks när eländet släppt
#1 - - Karin:

Hej Lisbeth! Hittade hit via en bloggkompis. Så fint och humoristiskt du skriver, trots en hel del sjukdomar du har omkring dig.
Välkommen till mig!
Kram Karin

#2 - - Viola:

Dessa förkylningar är ett gissel.
Hoppas du är på bättringsvägen. Kanske har du tittat på Skavlan i kväll. Tänk att vara så rik som Bill Gates. Han köpte ett privat-flygplan det lät som när vi köper en cykel - jag behövde den/det.
Krya på dig.
Kram Viola

#3 - - Inger Maryissa:

Kan tänka mig det var jobbigt att råka ut för denna jobbiga förkylning som tyvärr härjar
men skönt att du mår bättre nu och hoppas du blir helt kry snart
Kram

#4 - - mariellejohnsson:

Hej Lisbeth! Hoppas verkligen att du håller dig frisk och att det vänder i dörren!
Många kramar från Marielle.

#5 - - Soldansaren:

Krya på dig, Lisbeth!