Bästa sedan i september

Korsar två fingar och tänker att: Är det sant
 
I dag vaknar jag med en känsla i kroppen som jag knappt kommer ihåg
Trevande går jag runt här hemma och tänker är det så här det känns
För första gången sedan början av september orkar jag tänka att idag är det fredag: Vad härligt
 
I morgon tar jag sista tabletterna av dunderkuren som jag nu ätit i 10 dagar
Jag vill tro att jag nu bekämpat eländet som haft ett grepp om mig
Egentligen får det vara hur det vill
Jag ska njuta av känslan så länge den finns.
Jag säger till mig själv
Det är över nu för den här gången
Bara att jag sätter mig vid datorn och skriver ett inlägg är kvitto nog
 
I går missade jag Lucia på Agust förskola men vad gör väl det
Fina sonhustrun skickade ett kort så jag ändå fick vara med
 
 
Tack alla snälla för era kommentarer
De betyder mycket i tillfrisknandet
 
Stora kramar till er alla
#1 - - Soldansare:

Vad härligt att du mår bättre! Håller tummar och korsar fingrar för att medicinen har bitit. Kram!

#2 - - Marianne:

Vad glad jag blir! Kram.

#3 - - Birgitta:

Vad roligt att du mår bättre! Så glad jag blev när jag tittade in. Det är banne mig dags att du får känna lite glädje. Och det är måndag idag, och jag hoppas du inte dykt ner i något elände igen. Det vore förfärligt.

Nu vill jag önska dig en riktigt fin vecka så här före jul.

Kram

#4 - - Cici:

Det låter underbart! Hoppas att dunderkuren tagit bort det den ska, för tid och evighet och att du får må bra hela julhelgen. Ja, alla dagar framöver, förstås.
Kram!

#5 - - Beppan:

Härlig läsning! Önskar av hela mitt hjärta att det håller i sig.
Bamsekram :-)

#6 - - Soldansare:

God jul och ett riktigt GOTT nytt år!

#7 - - envingad:

Hej där ♥
Jag har varit så lat att både skriva o läsa bloggar men det har sina förklaringar.
Låter härligt att det börjar bli bättre för dig nu och jag håller tummar o tår att det fortsätter så nu och att kuren gjort nytta där den ska.
Önskar dig nu en riktigt God Jul och Gott Nytt år!!

Varma julekramar till dig ♥