50 nyanser av......men inte grått

Året som gått har skimrat i regnbågens alla färger
När jag ser tillbaks har det varit delat i två lika stora delar
50 % av fullständig lycka och glädje och 50 % av jämmer och elände i olika grad
 
Jag ska inte ge några löften men jag har planer för nästa år
Planer som jag längtar att genomföra
Det enda som kan stoppa mig är sjukdom men varför tänka så
Tron att allt ska bli bra kan försätta berg
 
Tydligen tror också Aftonbladet på ett bra år
Man toppar med rubriken : Svenskarna blir lyckligare nästa år enligt framtidsforskaren Anders Ekholm
 
Med en man som hostar lungorna ur sig och jag som tror att hela mitt underrede ska falla ut blir det en stilla Nyårsafton
Inget att sörja över för vi har ju varandra att fira med
 
Önskar er all en riktigt fin nyårsafton och ett GOTT NYTT ÅR
 
 
#1 - - Beppan:

Önskar att ditt 2016 blir ett riktigt bra år!
Kram