Man får inte luras

När jag var liten lärde min mormor mig att det var fult att luras
Det sitter i och jag tycker fortfarande så
Visst har det slunkit igenom någon liten nödlögn under åren men det kan man leva med
Så klart får man luras på första april
Det gillas inte som en riktig lögn
 
I mitt förra inlägg skrev jag att den här veckan skulle jag skriva och berätta om de sista veckorna som mer eller mindre har varit en karusell
Det tänkte jag också
I går eftermiddag slog den till= Förkylningen
Från dess har jag legat i sängen med feber
Lite synd om mig tycker jag
Fast då vänder jag på steken och tänker att jag aldrig varit så frisk på massor av år som jag varit sedan november
 
Nästa vecka kommer rapporten från en bloggerska som trots förkylningen fortsätter att känna sig glad för att vara mitt i livet
 
 
#1 - - mickis:

En vit lögn kan behövas men att hålla på att ljuga är ju inget att föredra....

Tråkigt att du blivit sjuk.... ❤äpple du snart mår bättre!
Kram ❤

#2 - - mickis:

Hoppas du snart mår bättre (vet inte varför plattan skrev äpple) haha kanske gör att ett äpple om dagen håller doktorn borta :-D
Kram ❤