Nyper mig i armen.

Har anlänt hem till stan efter 5 veckor i stugan.
Har så mycket att berätta.
Kan man ha ett så bra liv som jag haft i sommar?

Ska skriva ett inlägg i morgonkväll och berätta det som är så otroligt härligt att jag inte tror att det är sant.
Ska stupa i säng nu och se om känslan finns där i morgon


#1 - - Pernilla:

Vad skönt, vet du vad...

...det är du värd!!!

Kramar

#2 - - Birgitta:

Härligt att din semester blev så lyckad. Du hade ju lite dubier innan du kom till stugan.

Välkommen hem till vardagen!



Kram

#3 - - Annaa M:

Det blir bra, närr bloggvardagen återgår till det normala! Jättebra att din semester blev lyckad. Det kan man väl säga att min blev också.

#4 - - Gökboet:

Åh vad härligt att läsa! Jag är verkligen glad för din skull :)

#5 - - Lotta:

Kära Lisbeth! SKÖNT att ha dig tillbaka och härligt att du haft en bra semester!! :) KRAM