Hemma igen

Jag var nog lite otydlig i går när jag pratade om mina knölar.
Alla har vi talgkörtlar överallt på kroppen och även på huvudet.
För en del bla mig blir det stopp i dom och dom kan inte tömma sig som dom ska.
Det är lite av vår egen hudkräm i dom
Iblamd rätar det till sig av sig själv. Ibland måste man avlägsna dom hos doktorn
Det är det som jag har gjort i dag på kirurgen.
Två stycken togs bort och de andra ska bort inom en månad.



Eftersom jag har en lättsam syn på mig själv bjuder jag på den här bilden.
När jag gick genom sjukhuskorridoren blev jag uttittad.
Dom kanske trodde jag opererat hjärnan.
Kepsen tryckte en glad sköterska på mig.
Den skulle hålla tryckförbandet på plats.
På kepan står det VTG tydligen sponsras sjukvården av dom för den var alldels gratis

#1 - - Yvonne:

Sicken pingla!!! ;)

#2 - - Malin:

Jag tycker du är skitsnygg på bilden! Du ser liksom spännande ut, mystisk ;-)

Kram och hoppas ingreppet gick bra!

#3 - - Stattinskan:

Som tonåring hade jag också detta fenomen i hårbotten. När hormonbalansen rättade till sig försvann det. Däremot kan jag (med långa mellanrum) ibland få dem alldeles vid troskanten och de gör såååå förbaskat ont. Har bara behövt uppsöka herr kirurgen EN gång, oftas tömmer de sig själva - men innan dom gör det gör det ont, riktigt ont. Oj, den här kommentaren blev ju nästan en hel avhandling ... och vilken intressant sådan då ;-D ;-D Skönt att du är vid gott mod :-)

#4 - - Annaa M:

Ha ha, snyggt! Tänk om jag fått se den bilden som liten "Den här tanten har just opererat bort sina horn!Nu måste hon alltid se ut så där." Inte en svordom till över mina läppar.

#5 - - Anna Köhlqvist:

Kan faktiskt inte annat än le när jag ser dig svärmor :)

#6 - - Pernilla:

Så snygg så!

Kraaam