Kunde inte blivit bättre

Jag har haft en helt fantastisk vecka sedan jag skrev sist
Så mycket värme och glädje med alla mina nära och kära är det år och dag sedan jag fick vara med om
 
Jag nyper mig i armen för att förstå att det är sant och det är sant
För ett år sedan hade jag och sambon bestämt att nästa jul skulle vi resa bort bara han och jag
Min hälsa var i botten och jag grät när vi var ensamma
Lilla olycksfågeln i mig viskar: Ja ja det här var i år men nästa år då........
 
Nu ska jag leva på minnet och ta dagen som den kommer
Jag ska anpassa mig efter hur jag mår och inte vänta på att det ska bli sämre för det behöver det inte bli
Det är inte ett nyårslöfte utan en sanning av idag
 
I går passade vi på att vara ute när solen för en gång skull visade sig
Vi tog med yngste sonen och hans flickvän från Chicago på en tur
 
 
Fotografering från Norra berget för att visa familj och vänner när man kommer hem till Usa
 
 
Norra Berget i vinterskrud
 
 
Hiskilgt kallt det måste ha varit att bo så här förr i tiden
Eller har vi blivit för bekväma?
 
 
Vållor med sylt och grädde mums framför en sprakande brasa på ett litet litet cafe med gammeldagskänsla
 
 
Vi avslutade dagen med en promenad runt Sidsjön
Kan det bli bättre
 
Jag har bestämt mig för att ha ett Gott nytt år
Önskar er alla det samma
#1 - - Gunilla:

God fortsättning ! vad skönt att höra att du mår bra och har framtiden positiv !!!

#2 - - Med Lenas egna ord:

Gott slut på året!
Tyvärr är adressen till din andra blogg borta efter en ominstallation. Kan du hjälpa mig?
Kramar

#3 - - mariellejohnsson:

Åh vad fint och mysigt. Jag var också och käkade våfflor för en tid sen med en bekant. Det är en speciell känsla att äta våfflor tycker jag :-)
Och såååå skönt att höra att du haft en så bra julvecka.
Många många kramar från mig!

#4 - - carola:

Vilket härligt inlagg och underbara bilder.
Nytt år nya möjligheter eller hur.
Vi får hjälpa varandra.

Vad händer hos dig i morgon?

kramisar

#5 - - envingad:

Åhhh... vilka härliga bilder!!
Våfflor blev jag verkligen sugen på nu känner jag.. var evigheter sen sist *mums*
Skönt att höra att din helg varit fin och det är klart som korvspat att nästa år ska bli bättre än detta som är nu. Det håller vi tummarna för ;)
Ha ett riktigt fint
GOTT NYTT ÅR
Kramar till dig ♥

#6 - - Beppan:

Härlig läsning!! Och fina bilder från er sightseeingtur.
Önskar dig allt gott inför det nya året!!

#7 - - sladdertackan:

Så fint! Jag vill också ha vinter! Här har snön regnat bort och det regnar nonstop.

Jag hoppas att vi alla får ett bättre 2013!

Gott Nytt År!

#8 - - Gunnel:

Tittar in och önskar dig ett Gott Nytt År. Kram

#9 - - Annika:

Då är vi två som har bestämt oss för att detta kommer att bli ett toppen bra år. Gott nytt år på dig. Fin utsikt däruppifrån Norra Berget.