Räknas det?

I dag har jag varit ute och letat vårtecken
Det här är var jag hittade





Räknas de?

I morgon ska jag var med min kära lilla Livia som är hemma och sjuk
Hon är som mig en riktig pysselfantast så jag riktigt längtar till imorgon
Till julklapp hade vi köpt ett magiskt träd till henne.
Hitills har vi inte lyckats fått det beboligt.
Det får bli målet imorgon





För er som är uppmärksam: ser ni att jag lyckades fånga månen när den var på väg att ramla ner.
Det är absout inte jag som är en dålig fotograf och lyckas få blixten mitt i fönsterrutan

När jag kommer hem i morgon kväll så kommer datorn att stå där utan att jag slår igång den
Tyvärr så har krocken och cellgiftstabletterna som jag börjat med igen ställt till det.
Livet är helt upp och ner
I och för sig ser det ut så för oss som är Bipolära.
Än går det upp och än går det ner.
Mellan dessa ska man ha skov då man mår bättre.
För mig blev det tre månader av lugn som jag är tacksam för.

Nu ska jag använda närmaste dagarna till att lägga upp en strategi över hur jag ska leva framöver för att må så bra som det går.
Dom dagarna lämnar jag bloggen dithän.
Jag ska se till att det blir en happy end av det hela.
Jag är helt säker på att vilja kan försätta berg och det ska jag göra nu

Njut av livet mina vänner vi ses snart
#1 - - Gunnel:

Barnbarnspyssel är alltid mysigt. Ha det så bra tills vi hörs igen. Kram

#2 - - Cici:

Ha en riktig trevlig dag med Livia och ta väl hand om dig så hörs - ses - vi när du mår bättre! Kram!

#3 - - lizaloop:

Dom där jäkla cellgifterna är inte roliga, usch!

Dina vårtecken räknas, jag ser ju gräsmatta, det finns då verkligen inte här!!

#4 - - Stattinskan:

Om du inte hittar våren kan jag berätta att det är jag som fångat den - och släpper den gör jag ICKE ;-)

Ta du en paus, hitta strategier och hämta andan!

Kram

#5 - - Gunilla:

Gräs som tittar fram är bra vårtecken, jag hoppas det sista av snön försvinner i helgen, men jäsiken vad lerigt det blir på stallplan ett par veckor...

#6 - - Mita:

Hej vännen,jag är så glad för dina kommentarer hos mig.Jag har ju varit dålig själv med att kommentera..

Vad härligt det låter med barnpyssel, finns det nåt underbarare..hoppas ni får en jättefin dag tillsammans.

Tråkigt att du mår dåligt,cellgifter låter alltid så avskräckande tycker jag. Hoppas resultatet blir gott i alla fall.

En geggig gräsmatta och lortig hund det är vårtecken hos mig..L..

Kram vännen♥

#7 - - Malin:

Hoppas du och Livia får en mysig dag och jag hoppas att du lyckas komma fram till vad du måste göra för att komma tillbaka till dessa underbara tre månader och relativ lugn och ro, och lycka. Kommer sakna dig vännen, massor!

Kram

#8 - - Millan:

Ha, ha!! Jo det är absolut vårtecken det!

#9 - - Envingad:

Ja det var vårtecken det :)

Men fy så tråkigt att du mår så dåligt Lisbeth men det är bra att du känner in att du behöver vila och följer den signalen.

Varm kram på dig så ses vi snart ♥

#10 - - cathrin:

Allt räknas. Det är mycket för dig nu förstår jag. Det är nog med en sjukdom, men du verkar ha en hel knippe. Förstår om du behöver en paus men du är snart välkommen åter!

#11 - - Fruntimret:

Inte kul att känna så, men du med din härliga inställning är nog snart tillbaka på banan igen. Sköt om dig nu...

/Kram

#12 - - Annika:

Hoppas att du snart är tillbaks. Stora kramen till dig.

#13 - - Annika:

Oj, skrev visst badgumma istället för badtant. Så tokigt det kan bli.

#14 - - Shamrock:

Alla vårtecken räknas

#15 - - Inger Maryissa:

jo, våren är nog så sakta på väg nu, även om det kan bli lite bakslag / Aprilväder....

Men det känns skönt att veta att den kommer snart på riktigt..



Hoppas du får bra dagar...anar från det du skrivit att du har det jobbigt...

vi har inte kännt varandra så länge här i bloggvärlden....så jag vet inte riktigt vad som drabbat dig

men önskar från mitt hjärta att allt blir bättre snart

Stora kramar

#16 - - Yvonne:

Önskar dig en riktigt bra dag Lisbeth.

Kramar

#17 - - mickis:

Vad är det för en kul pysselbok, en sån har jag aldrig sett :-)



Hoppas ni får riktigt kul tsm du & Livia :-)



Javisst duger det som vårtecken.. säkra vårtecken för det som göms i snö kommer upp i tö... ;-)



Man får glädjas åt det bra stunderna....

stor kram

#18 - - Ingabritt:

Så jobbigt det låter men jag har lärt känna dig som en kämpe och både vilja och tro kan göra underverk. Hoppas på det. Det är rätt att du prioriterar om i ditt liv när det så behövs.

Vårtecken, ja det är väl allt som kommer fram vid snösmältningen det. Sköt om dig och Du....fånga dagen och en stor kram från mig!

#19 - - Ingabritt:

Så jobbigt det låter men jag har lärt känna dig som en kämpe och både vilja och tro kan göra underverk. Hoppas på det. Det är rätt att du prioriterar om i ditt liv när det så behövs.

Vårtecken, ja det är väl allt som kommer fram vid snösmältningen det. Sköt om dig och Du....fånga dagen och en stor kram från mig!

#20 - - Birgitta:

Det är svårt det där med vårtecken. Skräp och snö är ju ingen höjdare.



Hoppas du får må hyfsat bra i alla fall. Men OM du mår dåligt så självklart skall du inte sätta dig vid datorn. Vi finns kvar här tills du mår bra.



Kram!

#21 - - Stort och smått:

Ta hand om dig ordentligt.

Kram!

#22 - - Soldansare:

Sköt om dig! Det finns ju ett liv utanför bloggen också som måste skötas. Utan detta liv ingen blogg.

Ang vårtecken, så är jag alldeles omtumlad efter att ha ett snödroppar på min promenad! Var tvungen att gå tillbaka för att se efter ordentligt om det verkligen var snödroppar. Och det var det!

Kram!

#23 - - Cina via Gizmo:

SÅ mysigt ni ska ha...

Min matte är en sån där pysseltant som gillar allt möjligt pyssel.

Sånt där träd har vi dock aldrig sett..

Matten hälsar att hon längtar tills om ngr år när det kanske trillar in något litet barnbarn här också..

#24 - - Annika:

Vad tråkigt att du mår dåligt!! Och tråkigt om du inte kommer att blogga längre. Kommer att sakna dig isf. Vilket fin träd, verkligen annorlunda. Ha en riktigt fin söndag och hoppas att du snart mår bättre. kram