En dag på stranden

Runt Sundsvall hittar man små och stora vikar med sandstränder
Ibland så behöver jag nytt input för att må bra
Ett ställe att må bra på är Hornslandet lite norr om Hudiksvall
 
Kan tyckas långt att åka men 10 mil är det värt.
Vår favoritstrand ligger i Hölick
 
 
Förutom stränderna finns det en underbar camping Hölick Havsresort
Några gånger har vi bokat en natt i en stuga
Har ni vägarna förbi så missa inte att göra ett besök
 
För Tasha är det här långt ifrån Chicago
 
 
Hon frågade hur länge vi skulle stanna för hon ville bygga ett sandslott
Vem kan säga nej till de timmarna
Så klart hon skulle få bygga ett
 
 
 Efter några timmar på stranden vände vi hemåt
 
 
Tiden gick fort så när vi närmade oss Sundsvall tog vi av mot havet och stannade på Bergafjärdens camping
Den ligger inte långt från där jag bodde när barnen växte upp
Eftersom Kristoffer min yngsta son, som inte är så ung utan 23 år, var med var det extra roligt att stanna där och avsluta dagen med en middag
 
 
 
 
#1 - - Millan:

Jättevackert! Klart man måste få bygga slott.

#2 - - Gunilla:

Åh vilken fin strand ! Du ser ut att ha haft trevliga dagar, härligt :)

#3 - - Gunnel :

Härliga strandbilder. Jag har faktiskt inte varit vid havet ännu i sommar. Vädret har inte varit särskilt inbjudande.

#4 - - mickis:

Vilket underbart ställe :-)
Vad MYSIGT ni hade det :-)
Kan tänka mig att det var kul att göra ett sandslott :-)

Svar: Jag gör precis så dricker mycket & hoppas det ger sig annars får farbror doktorn ett besök...

Ha en fin kväll!
Kram

#5 - - JUNITJEJ:

Vilka härliga bilder!

#6 - - Yvonne:

Vilka härliga strandbilder...Här nere i skåne är vi duktiga på mat ,både att laga den och att äta upp den :-).. Kram!

#7 - - Viktkamp:

åh skicka hit lite sol!!!! Kram

#8 - - Annika:

Jättefin strand. Påminner lite om vårt Smitingen i Härnösand. Härligt med utflykter. Ska lägga Hornslandetpå minnet. Ha en fortsatt bra vecka. Kram

#9 - - envingad:

Vilka härliga sommarbilder!
Hoppas du har det bra och njuter och fångar in alla härliga sommardagar vi får. Här blir jag lite klenare i lederna och så.. vet inte varför men det är så varje sommar.. men njuter gör jag i alla fall :) Ha det fortsatt bra nu o sköt om dig! Kram ♥

#10 - - ansepanse:

vilken underbar strand och så blev det en hellyckad utflyktsdag med sonen och Tasha med som sällskap
kramar

#11 - - millan:

Tack så mkt för din kommentar!

Svar på fråga då....jo jag har haft ett sånt där utslag över näsa o kinder...fast även flagnat lite...men tydligen kan man få så även av den här steven johnsons sjukdom som jag har fått en släng av pga medicinen. Där ingår även nedbrytning av vävnad, led och muskelvärk. Så det kanske är pga biverkningen av medicinen ändå. Jag vet varken in eller ut...