Juletid och julefrid

Vilken underbar tid det är så här runt jul
Det är fortfarande min favorit årstid
Här förekomme ingen julhets utan jag plockar på i lagom takt
Jag tänder ljus och myser

Mina facebookvänner vet att det hänt saker här i bloggen
Efter förra inlägget fick jag en riktigt hemsk kommentar
I den var jag inget värd och jag skulle se till att jag inte drog ner andra i skiten
Det var bättre att dö vacker än gammal och ful
 
Det är polisanmält så till den anonyma som skrivit elakheter sänder jag en hälsning om att fortsätter det så anmäler jag igen
 
 
Till er alla mina bloggvänner passar jag på att önska er en God jul och ett Gott nytt år
 
#1 - - Stina´s Bucket:

Fruktansvärt men bra att du anmält!
Kram

#2 - - Cici:

Jag blir chockad! Det måste vara en person som mår mycket dåligt som gör på det viset. Det är ingen ursäkt men kanske en förklaring. Bra att du polisanmälde det och jag hoppas att du kan skaka av dig en sån olustig händelse.

Bra för dig att du gillar den här tiden före jul, önskar att jag kunde säga detsamma. Men det ska väl gå det här året också. Det är tiden före julen som är värst, själva julafton brukar gå bra och barn och barnbarn är underbara. Det är bara jag som är lite knäpp.

#3 - - Beppan:

Så fruktansvärt att någon kan bete sig på det sättet! Bra att du anmält. Bör ju gå att spåra.
Förstår att det måste ha hänt något - har försökt komma in på din blogg ett bra tag utan att lyckas. Trodde ett tag att du raderat och avslutat den.

Skönt att du kunnat njuta av lite julfrid i alla fall - utan hets och stress. Samma här. Vägrar stressa upp mig och fara runt som ett skållat troll bara för att det är jul. Helgerna är till för att njutas!
Kram
Margareta

#4 - - Mickis:

God fortsättning! ❤️
Hoppas du har haft en riktigt bra jul!
Kram 💖💖💖

#5 - - Envingad:

Hej vännen
Fy det där lät hemskt men bra att du har anmält det.
Här är jag inte så mycket i farten med mitt bloggande men vill titta in och önska dig ett Gott Nytt År ♥

#6 - - soldansare:

Usch, vad obehagligt! Om man inte gillar det man läser i en blogg kan bara läsa en anna, känner jag. Det finns ju så många. Jag har aldrig känt mig neddragen av din blogg, bara slagits av kämpaglöden. Att man blir trött på att kämpa hela tiden har jag full förståelse för. Önskar dig ett gott nytt år, Lisbeth!

#7 - - Stina:

God fortsättning till dig!
Kram