Näsdropp

I dag är jag en riktig snorunge.
Det var längsen man hade en hederlig snuva.
Mitt i allt sprättande av dragkedjan ställde det till problem
En naturlig ställning är ju att man böjer sig över jackan när man jobbar
Gick inte så bra det.
Det rann som en vårbäck ur näsan.

Fick en av mina vansinniga ideer.
För x antal år sedan solade jag i solarium
För att skydda ögonen hade jag glasögon.
Solandet är det slut med men glasögonen hittade jag när jag letade pappersnäsdukar


Om man sätter på sig dom och vänder ögonen så att de blir som små koppar under näsan då blir det noll dropp på jackan som jag sprättar
Kanhända även något för längdåkarna. Fy så äckligt det är när dom kommer i mål och snoret hänger.
Tänker man efter så kan det finnas fler andvändningområden
Man ska ju återanvända och det är säkert fler än jag som har glasögonen gömda i ett skåp

På listan inget nytt
Återigen tur att det är en dag imorgon
#1 - - Yvonne:

Då är du och jag snorungar.Om man lägger en dambinda i så behöver man inte vara rädd att spilla ut ,dambinder suger upp bra..... Kram!

#2 - - Stattinskan:

Haha, vilken idé - den borde du ta patent på ;-D

#3 - - Envingad:

Hehe..ja det vore ju också ett sätt att återvinna dom..men hur kommer det sig att du slutat sola?

Ha en fortsatt fin kväll

Kram

#4 - - Annika:

Fniss...ja, det gäller att ha bra fantasi. ;) Ha en fin kväll. Kram

#5 - - Äppelblom:

Du är fiffig du - återanvändning ligger ju i tiden nu.

Ha det gott!

#6 - - mickis:

alla sätt är bra... :-) utom de dåliga hahahaha



KRYA PÅ DIG!!!

kram ♥♥♥

#7 - - Pernilla:

Bara man har fantasi så:)

Kram

#8 - - Malin:

Du kanske blir rik nu Lisbeth, se till att ta patent på den idén ;-)!

Fy vad trist med snuva, hoppas du mår bättre snart!

Kram