Små små grisögon

Man kan var ledsen och man kan var ledsen.
Det finns så många olika sätt att vara ledsen
Ledsenheten kan vara så stark så den liknar känslan av hat
Båda två står för starka yttringar och liknar varandra på sätt och vis.
 
Jag pendlar just nu mellan dessa två.
Det är inte så många stunder jag får ro inom mig
Det allra svåraste är när man inte kan göra något för att hjälpa
Ni som läst min blogg ett tag vet att jag ofta lämnar ut mycket av mig själv men även jag har en gräns som bara de allra närmaste kommer innanför.
 
Där är jag nu och har ingen aning om hur lång tid det kommer att ta till jag åter vill dela livet med andra.
Så klart kommer jag tillbaks
När det blir beror på när ork och lust återvänder.
Jag drar mig tillbaks och söker kraft hos min sambo
 
Till er mina vänner sänder jag några kramar och jag hoppas ni finns kvar den dagen jag orkar skriva igen
#1 - - Gunilla:

Tråkigt att höra att du inte är på hugget, men du vet, det går upp och ner, sänder mina varmaste tankar och snar bättring av det som tynger dig ! kram

#2 - - Gunnel:

Jag önskar dig allt gott och finns givetvis kvar här när du orkar skriva igen. Stor kram

#3 - - Cici:

Katastrofer kan drabba oss alla när minst vi anar. Ibland kan man ha anat men inte velat ta till sig. Livet är inte rättvist hur gärna man än önskade att det var så, och jag önskar att du hade fått slippa gå igenom det du gör nu, vad än det är.
Önskar dig allt gott och det är klart att vi finns kvar här när och om du kommer igen.

Kram

#4 - - envingad:

Sänder en stor och varm styrkekram till dig Lisbeth Jag hoppas allt ordnar sig på bästa sätt och som du vill ha det och det är klart vi finns kvar då du kommer tillbaka igen ♥♥

#5 - - Millan:

Kramar till dig!!!!

#6 - - Anonym:

Sänder över många kramar från mig och Esther!

#7 - - cathrin:

Usch, vad livet är tufft. Jag vill att du ska må bra så klart. Jag vet hur det är att INTE må bra. Att inte orka skriva och att inte vilja lämna ut det allra värsta. Jag kommer ihåg dig. Kom snart igen. kram Cathrin

#8 - - marielle:

Kramar om dig mycket. Tänker på dig. Kom ihåg att jag finns här!

#9 - - envingad:

Hade vägen förbi så jag kikar in och ser hur du har det. Kram ♥

#10 - - mimmione:

självklart finns vi kvar,

#11 - - ♥ Carina ♥:

Livet är tufft ibland. Bloggen är ju inte prio ett då, men vi finns kvar.
Sköt om dig!
Styrkekramar och varma tankar!

#12 - - Soldansare:

Det "verkliga", nära livet får man ta först. Styrkekramar till dig! Jag ser fram emot när du är tillbaka här igen.

#13 - - Inger Maryissa:

Vet inte vad som hänt eller vad som trycker dig, men hoppas från mitt hjärta att det blir bättre snart
och ja, visst är det så att det finns gränser för vad man vill lämna ut om sig själv i sin blogg
Du finns kvar i min RSS-läsare så jag ser när du är tillbaka och bloggar igen
Skickar dig en värmande kram

#14 - - Graphite:

bloggen ska aldrig komma före det viktiga i livet. Ibland behöver man en paus och det är starkt av dig att våga göra det!
kramar

#15 - - carina:

*Kramar om*♥♥

#16 - - Gizmo med matte:

Hoppas verkligen att du snart känner dit piggar igen på alla sätt o vis. Ibland behöver man en timeout och det är ju helt olika från person till person hur länge en sån håller på.
Vi skickar iaf Glada svansviftningar från GIzmo och Styrke kramar från mig.

#17 - - Marianne:

Å så tråkigt att läsa, men självklart finns vi kvar här när du orkar komma tillbaka. Stor varm kram från mig.

#18 - - Malin:

Hej min kära vän. Trodde nog att du mådde dåligt igen för trots att min ork inte funnits där för bloggbesök så har du tittat in hos mig fram till för ett tag sen. Tänker mycket på dig ska du veta och dina kommentarer har betytt massor även om jag inte talat om det. Är så ledsen att du mår dåligt igen och du ska veta att jag finns här om du vill och behöver. Det vet du va?
Kramar

#19 - - mickis:

NEJ!!!!
Vad är det som hänt????

*stor STYRKE KRAM*

#20 - - Mita:

Jag har förstått att nånting inte är bra eftersom du brukar kika in ibland med glada positiva tillrop,och nu har det varit tyst...
Jag blir så ledsen för din skull,och jag hoppas så att du kommer på fötter igen...
Det låter gott att höra i alla fall att du kan söka tröst och styrka hos din sambo..
Varma kramar till dig vännen♥♥

#21 - - cathrin:

Hur är det? Saknar också dina "inkikningar". Men ibland orkar man bara inte. Tänker på dig. Kram