Ett tillfälligt avbrott

Det blev ett kortare avbrott i bloggandet efter sjukhusbesöket
Först var det gråt sen blev det skratt
Skratt så jag hade svårt att inte kissa på mig
 
Där på kvinnokliniken gör de saker som en man aldrig skulle vilja vara med om
Jag ville inte heller men nu är det gjort.
De fixade och trixade så till slut gick jag därifrån med en underdel som kändes som jag fött barn
Jag ska bespara er med detaljer från dagarna efter men det det blev värre framåt natten som Björn Skifs säger
Sent på fredagskvällen stod jag inte ut längre utan gjorde en egen liten operation
Äntligen släppte trycket och jag kände mig ogravid igen
 
Inte för jag vet vad mina urologer säger om det tilltaget men det får jag ta i morgon med dem
Jag är en obotlig optimist och ska fixa det här ändå.
Ville så gärna slippa åka dit något mer men var tredje vecka ska jag besiktas
 
Livet gick vidare och sambon och jag tog en shoppingtur till Birsta
Jag har länge funderat på vad jag ska sätta på mig när jag går ut och går.
Inte för varmt, inte för kallt men framförallt ska det vara bekvämt.
Mina blickar har sökt sig till de där byxorna som de som springer använder.
De ser så sköna ut
I går slog jag till
 
 
Nu återstår problemet och det är att komma i dem
Det är många valkar som ska rymmas där
 
Skulle ni mot förmodan se en vandrande bubblig kvinna komma promenerande så säg Hej
För då är det jag
 
 
#1 - - ansepanse:

:) jag lovar att säga hej om jag möter dig :)
hoppas att det går bra hos urologen imorgon
kramar

#2 - - ♥ Carina ♥:

Härlig inställning du har! Optimisten har lika ofta fel som pessimisten men betydligt roligare ;)

Sv: Tack för svaret. Kanske det blir nån föreställning i Sundsvall igen? Då skulle jag ju kunna ta en tur dit ;)
Kram

#3 - - Annika:

Jag är övertygad om att du inte alls ser ut som en bubblig kvinna. Efter några motionsrundor i de fina byxorna så kommer du att vara hur fin som hellst. Du försöker ju i allafall. Ha en fin kväll.

#4 - - Gunnel :

Jag lovar hålla utkik efter dig...men du joggar kanske inte så här långt söderut? Hoppas det går bra hos doktorn. Kram

#5 - - Mita:

Inte vet jag vad din egna lilla "operation" bestod av,hehe..men hoppas det går bra ändå hos urologen.
Nog kommer du i dom där byxorna utan problem,smal o smärt som du är.
Men här har valkarna och lite annat smugit sig på utan att säga nånting,så nu står man här inför "beach 2013"
Kram vännen♥

#6 - - Gunilla:

här har du en till som buggar runt med bubblor !! :)

#7 - - Beppan:

Inga valkar - volanger!!